Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Uciekłam...

Uciekłam od problemów 
i nawet mi nie mów 
czy to było złe czy dobre
Bo cały czas mam wrażenie
że obserwuje mnie kobra

Wyciszam umysł
kształtuję ciało
nie jest to wymymsł
że ciągle Czegoś jest mi mało

Nie chcę wspominać przeszłości
staram się nie myśleć o żadnej słabości
na którą mnie naraziłeś
o gniewie który we mnie wywołałeś 
o pustce którą zostawiłeś

Lecz chcę w końcu powiedzieć
Ze już na serio mam w dupie 
to co się z Tobą dzieje
Ruszyłam do przodu
Teraz nie mam powodu
do rozczulania
żałowania
Co było nie wróci
nie ma sensu się kłucić
Teraz będę tylko sobą
nikim innym
już nikim winnym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.