Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

niedziela, 10 sierpnia 2014

Światła pochylenie..

Jest światło
I jest mrok
A ja tylko mówię Ci to
Co już od dawna oboje wiemy
Przyznać się nie chcemy
Do tego co oboje czujmy

To co jest między nami
Nigdy nie powinno się zdarzyć
Nie jest tak jak z innymi
Nie jest nam dane marzyć

Tylko Ty jesteś moim Światłem
Dałeś mi szczęście
Dla Ciebie walczyłam nawet z wiatrem
To Ty pokazałeś mi wejście do raju...
Nic już we mnie nie będzie puste
Gdy Ty będziesz mnie całował w usta ....




Jak sam tytuł wiersza wskazuje ten wiersz dedykuję książce pt. "Światła pochylenie" autorstwa Laury Whitcomb.

Książka jest historią Heleny i Jemsa, ducha i śmiertelnika, którzy całkiem przypadkiem odnajdują się w szkole, zakochują się w sobie i odnajdują krętą drogę by być na zawsze razem. Czy im się to uda?
Przeczytajcie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.