Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

niedziela, 17 sierpnia 2014

Emocje...

Niemożliwe co intensywne emocje robią z człowiekiem
Nawet jeśli jesteś już dojżały wiekiem
Nic nie poradzisz
na emocje których nie możesz się wyprzeć
Są wspomnienia do których nie możesz dotrzeć
Jednak nie ma ramienia na którym mógłbyś się oprzeć
Zapomnieć o całym Bożym świecie
Pogodzić się sam ze sobą
dzielić życie z ukochaną osobą

Czasem potrzebna jest samotnia
miejsce bezpieczne
w którym mógłbyś spać wiecznie
i nikt by Cię nie odnalazł
zbudowałbyś sobie szałas
Pełen bezpiecznego ciepła


Brakuje mi ostoi
i choć wiem że to nie przystoi
mam ochotę porządnie ponarzekać
nie chce całe życie uciekać
Nie mam już drogi powrotu
Nie mogę się schować do groty
Nie ucieknę przed czasem
Mogę tylko odważnie iść lasem
Czerpać ukojenie
widząc spojrzenie 
osoby na której  mi zależy
Która tak bardzo we mnie wierzy...

1 komentarz:

  1. Jejku, jakie rymy ;D nie wiem czy umiałabym tak wszystko zrymować. Super <3

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.