Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

środa, 30 listopada 2016

Kochaj.



Miałam w głowie rewolucję odnośnie tego wiersza; nie chciałam go publikować, ponieważ, gdy przeczytałam całość, zorientowałam się, iż utwór bardzo podobnie brzmi do innego wiersza, który niedawno czytałam i bardzo mi się spodobał. Może i Wam się spodoba moja wersja? :)



Kochaj to, jak piszesz.
Pisz okropnie.
Nudno.
Bądź dla siebie surowa,
bo przecież to są Twoje wiersze.
Pisz smutno,
bo przecież musisz się jakoś wyżalić.
Jednak mimo wszystko nie przestawaj.
To jest Twoja dusza.

Może kiedyś będziesz zadowolona
ze swoich dzieł.
Będziesz wzruszona.
Poruszą Cię.
Dogłębnie.

Kochaj to, o czym piszesz.
Pisz o uczuciach,
o łzach,
o miłości, 
zazdrości.
Wyżal się, a papier Cię wysłucha.
Pióro przekarze oczom, a one do ucha
wyszeptają Twoje słowa.
I gdy będziesz gotowa,
poruszą Cię.
Dogłębnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.