Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

czwartek, 9 listopada 2017

Przelotny dotyk

Przelotny dotyk, przelotne spojrzenie.
Przelotny dotyk i serca drżenie.
Przez cały ten czas widziałam ciebie
ten błysk w oku pełen nadziei
Niby równi sobie a tyle nas dzieli
Pochmurne niebo, słońce nie wychodzi
Pochmurne niebo, serce się chłodzi


Jest taki dzień, że chcę cię zobaczyć
Kiedy słowa szeptane nie mogą Cię dosięgnąć
Chcę powiedzieć tyle różnych rzeczy
Lecz brakuje mi na to powietrza
Czuję że się duszę kiedy jesteś daleko
Krztuszę się gdy ciastko popijam mlekiem
Patrzę na ciebie w mojej wyobraźni
Patrzę i widzę ciebie tak wyraźnie
Kocham i nienawidzę tęsknoty za tobą
Bo tylko ty uczyniłeś mnie lepszą osobą 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.