Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

sobota, 16 sierpnia 2014

Myślałam..

Myślałam że się wyleczyłam 
Myślałam że uczucia pokonałam
Na poczuciu wartości ubyłam
Myślałam że z serca Cię wygnałam

Było już dobrze
Już zobojętniałam
A tu nagle panie Bobrze
Z Twojego powodu płakałam

Nie mam już sił 
Dalej z tym walczyć
Kiedyś byłeś mój
Nie chcę na nią patrzeć
Chcę tylko mieć od Ciebie spokój
Nie rozglądać się z nadzieją
Że spotkam Ciebie gdzieś wokół

Mam dość marnowania życia
Mam dość po nocach wycia
Mam dość o uwagę błagania
Prosząc o pomoc rękę wyciągania

Zmarnowałam cały czas 
A Ty po prostu wyjebałeś mnie w las
Nigdy tak na prawdę nie było NAS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.