Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

sobota, 9 sierpnia 2014

POSTANOWIENIE !!!!!!

Jako że nie było mnie ostatnio na Blogu, dzisiaj, siedząc sobie i popijając herbatę wymyśliłam plan.
Mianowicie: moje wiersze odzwierciedlają moje uczucia, czasem nawet przygody. Często jest tak, że piszę wiersz odnośnie bohaterów danej książki, którą czytam obecnie, lub czytałam kiedyś. Dlatego od dzisiaj
(to jest 9 sierpnia 2014 roku) będę dodawać wiersze a przy okazji wstawię okładkę i króciutki opis tej książki. Wiersze momentami opisują bohaterów danych książek i moje uczucia względem nich...  
Co Wy na to ? 




Poznajecie??

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa koncepcja, już nie mogę się doczekać pierwszej takiej opinii :)
    Odnośnie wstawionego przez Ciebie wiersza... Musiałam nieźle wysilić pamięć, bo ten fragment znam. Szymborska "Nic dwa razy" - piękny utworek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie faza eksperymentu... :D Pożyjemy zobaczymy :) Pozdro :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.