Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

czwartek, 21 sierpnia 2014

Stoję na moście ...

Stoję na moście
patrzę na rzekę
pod nim płynącą
Czuję pustkę
powoli wypełniajązą się miłośćią.

Nie mogę stracić ostatniej osoby
która mnie przy życiu trzymała
Nie przeżyłabym nawet doby
gdyby nie ręka która się do mnie wyciągała
widzę tylko kształt osoby 
która mnie przed upadkiem złapała

Czuję silne ramiona
które mnie trzymały
mimo wszystko czuję się spełniona 
Jego ciepło i siła otuchy mi dodały
 
 

2 komentarze:

  1. Ten wiersz skojarzył mi się z "Pomiędzy" Tary Hudson. Czyżbyś akurat czytała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz wyczucie dziewczyno!!! :) Ten wiersz napisalam z myślą o tej książce, która swoją drogą mnie urzekła ;)

      Usuń

© Agata | WS
x x x x x x x.