Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

sobota, 9 sierpnia 2014

Obsydian ...


Nie wiadomo jak to się zaczęło
ani skąd wzięło
ja czułam tylko 
jak wszystko wewnątrz mnie płonęło
Jesteś dla mnie zagadką
jak i upragnioną gratką

Nienawidzę cię
kocham cię
mam ochotę ukręcić Ci łeb
ale nie mogę też bez Ciebie żyć

Mieszane uczucia
jak w sercu kłucia
nienawiść
namiętność
arogancja
To jest to czym promieniujesz 
to jest to czym do mojego serca się włamujesz...

*WIERSZ DEDYKUJĘ KSIĄŻCE "OBSYDIAN" autorstwa  Jennifer L. Armentrout

O książce powiem tyle, że jest to opowieść o kosmitach, niebezpieczeństwie i szarej myszce jaką jest Katy Schwartz, główna bohaterka książki.... 
Zachęcam do czytania, warto ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.