Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

czwartek, 2 października 2014

Tygrys w klatce...

Chaos w głowie denerwuje mnie
Bo nie wiem co kto powie
Informacje mieszają się
Uwolnić się chcę
Lecz w ogóle nie mogę
Wyjść za granice

Nie mogę nic zrobić
Tylko jak tygrys w klatce
Nerwowo dookoła chodzić
Patrzeć między prętami
Na ludzi z broniami
Którzy kręcą się w pobliżu
I patrzą
I obserwują
Czy przypadkiem
Nie wymknę się ukradkiem

Instynkt goni
Nie chce czasu trwonić
Przedłużać agonii
Zamknięcia w niewoli
A ja mu pozwolę
By przejął nade mną kontrolę


~*~

No i mam wenę. Siedzę w szkole. Teraz jest wolna lekcja i przepisuję dla Was to, do naskrobałam na lekcjach.
Szczerze?? Lubię się uczyć, ale nienawidzę szkoły...
Cholera dziwna jestem, nie?? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.