Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

piątek, 17 października 2014

!!!1000!!!!

Kochani!
Serdecznie chciałabym Wam podziękowac za ponad 1000 wyświetleń!!!
Nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak się jaram myślą, że ktoś czyta moje wypociny ;) !!!!!!!!  IIIppp podjarka totalna xD Love You so much, people xD

Ps. Przepraszam za nieobecność... Nie miałam weny aż do dzisiaj. Heh, często sie zastanawiam, dlaczego moją reakcją na ważniejsze wydarzenia w moim życiu jest pisanie. I wiecie co? Tak na prawdę nie wiem. Samo idzie. Czasem wiersze są lepsze, czasem gorsze, ale na pewno mogę śmiało za to dziękowac mojej mamie, która w moim wieku też pisała.. Hura Mamo!! Wychowałaś potwora ^^ Heh nie no nie zanudzam, choć jestem w doobrym humorze i mogłabym nawijać tak cały dzień, niestety nie mam na to tyle czasu xD No ni, chciałabym Was wszystkich pozdrowić serdecznie i DZIĘKUJĘ Wam z całego serca. Daliście mi wolę życia !! xD Nie no takiej notki chyba w życiu nie napisałam xD
Zwijam się. 
Lovciam xD
Eunika ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.