Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

piątek, 17 października 2014

Droga życia

Droga życia 
Nie zawsze jest nie do przebycia
Nie zawsze jest łatwo
Czasem jest trudniej
Czasem po prostu nudniej
Czasem trzeba wybrać
Czy chcesz wytwarzać fale
Czy płynąć z prądem

Dwa wyjścia
Jedno rozwiązanie
Pierwsze. Czy zdecyduję się na nie?
Nie wiem. Coś lubię i tylko o tym zawsze marzyłam
Coś mnie intersuje i dopiero teraz na to oczy otworzyłam
Czy może być aż tak źle?
Mam nadzieję, że nie.

To my podejmujemy decyzje
ponosimy konsekwencje
Raz wzlatujemy.
później znowu upadamy
Tacy jesteśmy
może nigdy się nie poddamy
Zawsze naprzód idziemy.
Trzeba się czasem zatrzymać
pomyśleć i przemyśleć 
Wszystkie uczynki i słowa.
Popatrzyć wstecz 
przeanalizować
Dopiero później na spokojnie
Nowe kroki stawiać
Nowe wyzwania podejmować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.