Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

sobota, 5 lipca 2014

Jeszcze jest nadzieja...

"Because You're not done
You far too young
And the best is yet to come"

Jeszcze jeste nadzieja
że spotkam czarodzieja.
On mi powie,
co siedzi w Jego głowie.
Jeszcze jest nadzieja,
że świat będzie lepszy,
że pozbędzie sie wszystkich wieprzy.

Źli ludzie zaśmiecają świat
wdzą tylko setki wad
zaśmiecają ich umysły,
lecz to są tylko moję domysły.

Nigdy Wam  nie powiem,
co siedzi w mojej głowie.
Nigdy Ci nie powiem,
co myśle o Tobie.
Wiążesz moje serce,
i rozważam to wielce,
i rozwiązuje problemy,
o których nawet nie wiemy,
o których nie myślimy,
których nie widzimy...




*Tekst piosenki Nickelback-Lullaby 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.