Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

piątek, 4 lipca 2014

Taka tam Ja...

Coś nie pozwala dalej ruszyć
Nie pozwala dalej żyć
Nie dam rady dalej walczyć
Wysysasz resztki moich sił

Myślałam że jestem silniejsza
Zawsze byłam wierniejsza
Bardziej Tobie
 niż sobie

Nie wszystko rozumiem
Nie wszystko naprawić umiem
Nienawidzę tych dziuniek
Ktore myślą że rządzą
ale tak na prawdę cholernie błądzą

Ja taka nie jestem
Nie jestem także Bestem
Nie jestem dobra
Często robię za bobra
Ryczę bez powodu
Bez najmniejszego dowodu

Prawie zawsze czuję się zdradzona 

Choć jestem pokręcona 
Za nos jak zwykle wodzona 
Jak zawsze cicha
Coś wewnątrz mnie zdycha 
Jak zwykle naiwna
I troszeczkę dziwna




Jest kilka takich osób
którym zaufać bezgranicznie nie sposob
Zawsze mnie wspierały
i gdy trzeba kopa na rozpęd dały
W nich mam wielkie wsparcie
stoją na warcie 
do moich
 sekretów 
i myśli
A teraz po prostu kliknę "wyślij"...









:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.