Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

niedziela, 29 czerwca 2014

Bez przerwy piszę...

Bez przerwy piszę 
niewypowiedzianymi słowami
wypełniam ciszę.
Mówię co mi na sercu leży
jakbym była zamknięta w wieży.

Zastanawiam się 
co mam powiedzieć.
Nie umiem tak bezczynnie siedzieć.
Cały czas rymuję
i choć nie za dobrze się dziś czuję
to kocham to uczucie 
gdy cos tworzę.
Może komuś na coś
oczy otworzę...

Może zawsze tak miało być
zawsze miałam tak żyć
zawsze miałam mówić 
wszystko na co 
patrzymy ale nie widzimy
co czujemy
czego się wstydzimy
jak się zachowujemy...




:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.