Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

piątek, 30 maja 2014

Nie pozwól mi odejść

Nie pozwól mi odejść
Nawet z tym
ostatnim oddechem.
 
Co byś zrobił,
gdybyś
nie mógł więcej
usłyszeć mego głosu?
Nie mógłbyś mnie dotknąć,
poczuć,
co to jest ciepło,
bliskość osoby,
którą cenisz.

Gdyby to było
nasze ostatnie
spotkanie?
Ostatni raz spojrzałabym
w Twoją twarz.
Poczuła piekące
łzy...

Co byś mi wtedy
powiedział?
Czy pozwoliłbyś mi
płakać?


Odejdę,
choć boję się,
tego, co będzie
bez Ciebie...

 



 Obudźmy się..
Nawet jeśli Ty nie możesz,
słyszeć mojego głosu,
MÓWIĘ CI !!
Już czas
odejść...

Błagam...



:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.