Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

czwartek, 29 maja 2014

Co było...



     Co było, nie wróci.
Kto będzie się kłócić,
nie wygra.
Co za wydra,
pozwoliła nam
przeżywać
ból straty,
śmierć Taty,
ignorancję losu,
śmierci głosu...


Czemu tylko Ja rozpaczam?
Jak mam z tym żyć?
Czy nie lepiej,
przerwać nić?
która mnie trzyma?
Powstrzymać choć trochę,
to zło, które mnie otacza?
Ale czy przypadkiem
z drogi nie zbaczam???

No powiedz mi, proszę...






;)





2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale przy czwartej linijce zaczęłam się śmiać jak jakaś ułomna ;D świetny, jak każdy.

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.