Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Samarytanin

Gdyby ktoś kiedyś spotkał
Kogoś niezwykle samotnego
Siedzącego 
Na moście i patrzącego
Na rzekę pod sobą
Pewnie by go zaczepił 
Spytał się o powód 
Jego samotności 
Rozproszył rozmową 
Próbował rozśmieszyć
Lecz nic takiego w rzeczywistości
Nie będzie miało miejsca
Bo w naszym świecie  
Nie ma dobrych Samarytan

Ja jednak czuję się tym Samarytaninem
Bo mam wrażenie
Że tylko ja widzę 
Smutek w oczach
Skulenie ramion
Widzę ślady łez
Na chudych policzkach
Chcę pomóc i to robię
Po prostu jestem
Siedzę w ciszy
Podziwiając to, co on podziwia

I już nie jest samotny
Bo ktoś się zainteresował
Nie jest samotny
Bo ktoś z nim jest 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.