Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Kim jestem?

To ja - osoba, która nie wie kim jest.
To ja - osoba, która próbuje odnaleźć się.
To ja - zagubiona w labiryncie ścieżek życia.

Nawet próbując znaleźć drogę, 
W dalszym ciągu 
Nie mogę
Zobaczyć znaku, który mi wysyłasz
Nie widzę drogowskazu
Światła, które mnie zaprowadzi
Tam, gdzie być powinnam

Błąkam się i błąkam
Próbując zrozumieć
Zasady gry
Znaleźć rozwiązanie
Układanki
I zadać Ci pytanie
"Dlaczego bawi Cię moje drogi szukanie?"

Jednak chyba sama sobie nie proadzę
Potrzebuję pomocy
Przyjaciół, który nawet w nocy
Nie zawachają się mnie ocalić
Murów labiryntu obalić

I z nimi wiem kim jestm
Z nimi wiem jaka jestem
Znam swoje wady i zalety
Które niestety
Mamy wszyscy, nawet Ty
I czuję się szczęśliwa
Bo odnalazłam światło
Odnalazłam drogę
I wiem, że zgubić się więcej 
Nie mogę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.