Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Mówisz, nie słuchasz.

Porafisz mówić,
Opowiadać historie
Piękne
Wytworne
Potrafisz stworzyć nowy świat
Rzeczywistość
Żyjesz tam, marzysz
Śmiejesz się
Światłem ten świat darzysz
Czujesz się jak w domu
Nie bój się, nie powiem tego nikomu

Lecz nie słuchasz
Gdy próbuję z Tobą rozmawiać
Nie słuchasz,
Tylko w dalszym ciągu opowiadasz
Piękne historie
Nie rozumiesz, że ja tego potrzebuję
Potrzebuję jak ty wysłuchania
Poleżenia na trawie i marzenia
Ty mi jednak na to nie pozwalasz
Tylko wciągasz niczym czarna dziura
Mnie tam, gdzie jest Nicość,
Głusza

Gdy opowiadam o moich marzeniach 
To je wyśmiewasz
Tak po prostu, bez wyjaśnienia
Mówiąc  że to marzenia małej zagubionej dziewczyki
Która choć raz chciała być księżniczką

Ale powiedz mi
Dlaczego moje marzenia są takie złe
Skoro to tylko marzenia małej dziewczynki
Która choć raz chciała być księżniczką





2 komentarze:

  1. Przeważnie trudno jest mi zrozumieć poezje, ale akurat ten wiersz bardzo mnie przemawia ;)

    Przepraszam za SPAM

    Życie Anastasi zmieniło się diametralnie dzięki temu, że poznała JEGO.
    AROGANCKIEGO
    ZŁOŚLIWEGO
    NIEBEZPIECZNEGO
    Musiaał przejść długą drogę, aby w końcu być szczęśliwa.
    Jednak teraz przyszedł czas na poznanie tej historii z perspektywy Zayna.
    +Życie Gabi wydaje się być idealne, tak samo jak ona. Idealna figura i uroda dopełniają całość. Jednak jej charakter daje wiele do życzenia. Mogłoby się wydawać, że jest po prostu kolejną rozpieszczoną, bogatą dziewczyną, ale prawda jest taka, że niewyobrażalnie cierpi. Mimo to stara się utrzymywać wszystko pod kontrolą. Udaje jej się do momentu, kiedy do jej życia nieproszony wchodzi Keith i wywraca wszystko do góry nogami.
    Zapraszam na 2 część opowiadania WHO AM I?
    this-is-not-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i cieszę się, że komuś jednak się podobają ;) + CZYTAŁAM JUŻ WHO I AM I BARDZO MI SIĘ PODOBAŁO ^^

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.