Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

wtorek, 16 września 2014

Więzienie...

When I am with you
Never will bad things happens 
When I am with you
I take the weapons 
To kill you
To be free 
And I will be
Without everything
Too me

Dam sobie radę bez miłości
Nie tylko ona pozwala mi żyć
Trzeba chcieć
być dobrym
Nie trzeba być Chrobrym, by coś zmienić

Lecz ja nic nie mogę zrobić
uwięziona w więzieniu moich i Twoich uczuć
Chcę się uwolnić
nie chcę nic już czuć
Nie chcę Cię widzieć
i wstydzić się uczuć
W końcu sięgam po broń
chcę być wolna
Jestem do tego zdolna
pogodziłam się z mym losem,
bawiąc się kłosem 
pszenicy

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.