Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

sobota, 6 września 2014

Piszę to dla Ciebie...

 
Czuję, że tracę wszystko
choć jestem cholernym chłystkiem
wiem dużo o życiu
o sposobie bycia
ludzi których kocham
za nic się nie poddam
nawet jakbym miała
nie wiadomo ile zmartwień
Czasem jestem jak człowieka cień
Najważniejsze jest to że wiem
Co robić w życiu chcę
 
Chcę pomagać
powoli krok za kroczkiem do przodu nogę stawiać
nie chcę z mety nawiać
nie świętując zwycięstwa.
 
Sami możemy
jeśli bardzo chcemy
udowodnić światu
że nikt nie widzi pięknego kwiatu
kwitnącego na zielonej łące
albo gwiazdy jaśniejącej
na szerokim niebie
piszę to co chcesz wiedzieć
piszę to dla Ciebie
 
Wiedz więc
że wyrażam chęć
bycia w końcu dorosłą
już najbliższą wiosną
nie jestem w końcu mała
nie pozwolę by wolność w głowie mi szumiała
gdy we znaki będzie się dawała
nie będę  stać jak oniemiała
Nie będę już jej nigdy słuchała
 
To ku przestrodze
Uważajcie na swojego życia drodze...
 
 
****
 
 


3 komentarze:

© Agata | WS
x x x x x x x.