Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

czwartek, 11 września 2014

Nowy BLOG !!!!!!!

Kochani ! Kochani!
Mam dla Was nową wiadomość.
Otóż mam plan, by spróbowac moich sił w pisaniu fanfiction o One Direction. Cieawe czy mi wyjdzie?   Już od dłuższego czasu mam kilka opowiadań na papierze. Chciałabym się tym z Wami podzielić. Jeśli to czytacie, skomentujcie. Link do kolejnego bloga dodam za niedługo. Na razie ciciałabym poznać Wasze opinie.
Co o tym myślicie ? + oczywiście nie zawieszam tego bloga.
 Nadal będę dodawała nowe wiersze.
Papatki, pozdrawiam, Eunika ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.