Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 25 lipca 2016

Jesteśmy cząstką siebie

Po tym jak zgasną
Wszystkie światła
W samotności jesteśmy
Częścią własnego świata
Pieśnią którą sami piszemy
Melodią którą sami nucimy
Mimo iż się nie widzimy
Czujemy
Więcej niż inni
Słyszymy
To, czego nie powinniśmy

Jesteśmy cząstką siebie
Dlatego w samotności
Mimo wszystko
I tak widzę ciebie
Rozświetlasz mój świat
Bym w ciemności mogła widzieć
Ile jest on wart

Nawet gdy jesteś
Gdzieś tam w świecie
Sprawiasz że w każdej chwili
Mogę polecieć
Od tak do Ciebie
Przez długi czas zastanawiałam się
Czy chciałbyś wiedzieć
Ze zamiast spokojnie siedzieć
Cały czas piszę
Te słowa
Skierowane do Ciebie

Jesteśmy cząstką siebie
Dlatego w ciemności
Mimo wszystko
I tak widzę Ciebie
Rozświetlasz mój świat
Teraz już wiem
Ile jest on wart


 Do tego tekstu została sklecona melodia, lecz nie mam jej zapisu. Kiedy w końcu ją ogarnę, te słowa będą częścią mojej pierwszej piosenki. Co o tym myślicie? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.