Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

czwartek, 14 maja 2015

Płaczące Niebo

Czy zastanawiałeś się kiedyś 
Dlaczego płaczemy?
Dlaczego czasami tego potrzebujemy?
Ja tak
Ilekroć widzę płaczące Niebo
Mam ochotę płakać razem z nim
Ilekroć widzę łzy Nieba
Zastanawiam się 
Czy są to łzy smutku
Czy radości

Dzisiaj jednak widzę 
Smutek na Niebie
Ponurą minę
Jakby Niebo płakało
Tym razem ze smutkiem

Gęste krople spadają na ziemię
Na której siedzę
Czuję jak mnie obmywają
Pozwalają
Wyzbyć się wszystkiego
Smutku całego
I złości
Mam wrażenie
Że zaraz to ja będę wylewać łzy
Tym razem nie smutku
Lecz ulgi
Bo w końcu poczuję się
Uwolniona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.