Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 24 października 2016

Nie móc dotknąć

Widzieć codziennie
Nie móc dotknąć
To tak jak być we śnie
Biegnąć za kimś i po kroku potknąć
Każdy cal ciała 
W nocy płonie
W sercu utknęła zatruta strzała
Czuję że w smutku tonę

Próbuję złapać oddech
Zmęczona jestem biegiem
Teraz biorę głęboki wdech
I wciąż jedyne co widzę to ciebie
Zastanawiam się co ukoi mój ból
Stojąc nad przepaścią
Patrzę  w dół
Czuję przyciąganie ziemi
Chcę skoczyć 
Lecz to i tak nic nie zmieni
Nie mam już sił walki z wiatrakami toczyć

Czasem chcę się poddać
Lecz do końca nie mogę
Już sama myśl że ktoś mógłby cię odebrać
Przyprawia mnie o trwogę
Dlatego bądź tu przyjacielu
Na jedno mrugnięcie oka
Nie spędzamy ze sobą chwil wielu
Ale ja i tak cię kocham


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.