Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

wtorek, 14 lipca 2015

Margines

Za Marginesem wydarzeń stoję
Obserwuję ze spokojem
Bitwy ludzi wokoło mnie
Kłótnie, wyzwiska, szarpaniny

Stoję spokojnie
Nie reaguję
Czekam aż skończą
Lecz końca nie widać

Pretensje, żale
Naraz wylewane
A ja ich słucham
Poza Marginesem

Bomba wybuchła
Słowa wypowiedziane w złości
Ranią wokoło po całości
A ja się z odległości 
Temu przyglądam


Margines ustawiony
Przeze mnie nigdy nie przekroczony
Jestem zjawą
Stojącą między ludźmi
Wołającą o uwagę

Nikt mnie jednak nie słyszy
Bo Margines zagłusza
Więc stoję w ciszy
Aż nadzieja na spokój mnie opuszcza



````````
Mam do Was  prośbo-pytanie:

Jakie filmy polecicie na nudne wieczory? Niezależnie od gatunku, oglądam wszystko ;) 

Jestem domatorką i oprócz pisania, czytania i oglądania prawie nic nie robię, przynajmniej teraz już będę miała wolne wieczory, więc na prawdę Wasza pomoc byłaby jak dar z niebios xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.