Notatnik

Kiedy jest poezja – poeci też są poezją. Prawdziwy poeta nie jest poetą. Prawdziwy poeta jest poezją.~ Edward Stachura


Mój dom to kartka papieru zabudowana słowami.~ Jerzy Harasymowicz.

Cytat

Popularne

Statystyka

poniedziałek, 12 października 2015

Nowe życie

Zaczęłam nowe  życie
Staram się iść przez nie z uśmiechem
Choć dalej płaczę w ukryciu
Cieszę się każdym oddechem

Poznałam nowy świat
Ludzi mnie akceptujących
I ponieważ nie mam wielu lat
Szukam odpowiedzi na pytania mnie nurtujące

Wiele już zdążyłam się nauczyć
Jednak wiem że to  wciąż  za mało
Chcę się nauczyć wybaczać
Przez jakiś czas na niewiele się to zdało

Teraz wciąż wzlatam i upadam
Lecz takie jest życie
Czy radę sobie dam?
Może kiedyś zobaczycie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.